Nie zgub kolejnych notek! KLIK KLIK

Motywujące cytaty .. mój TOP 20

           Tak się zastanawiałam, czym zacząć ten rok. Jaki temat wybrać na początek. Jasne ulubieńcy ulubieńcami, ale jednak tematy...

    




      Tak się zastanawiałam, czym zacząć ten rok. Jaki temat wybrać na początek. Jasne ulubieńcy ulubieńcami, ale jednak tematyka tego bloga jest troszkę inna. Dumałam kilka dni. Czy wrzucić kolejny tekst o kreatywności (ile można!), a może o rozwoju (eee na to tez przyjdzie czas!). No to może emocje... No nie. To tez odpada! Więc co by tu?
      Padło na motywację, z dokładniej rzecz biorąc, na to co motywuje mnie. Na moje motywacyjne anaboliki, jak zwykłam nazywać mądre słowa inspirujących mnie ludzi. Postanowiłam zebrać w jedno miejsce moje ulubione cytaty. Słowa, które zawsze dają mi kopa.
      Pisałam już nie raz.. że nic nie motywuje mnie tak, jak inni ludzie. Ci, którzy osiągnęli sukces, którzy są spełnieni. I nie myślę tu jedynie o tuzach nauki czy sztuki. Ale też o przyjaciołach, czy moich ukochanych rodzicach. Paradoksalnie to Ci, którzy są mi najbliżsi inspirują mnie najbardziej.
      W tej notce znajdziecie 20 cytatów, które towarzysza mi od dawna, są dla mnie źródłem nieustannej inspiracji, motywacji.. i tak po ludzku dobrej energii. Nie są w żaden sposób uszeregowane według stopnia ważności. Nic z tych rzeczy. Nie potrafiłabym tego zrobić.

Zapraszam!



"Natura dała nam dwoje oczu, dwoje uszu i tylko jeden język, abyśmy więcej patrzyli i słuchali niż mówili." - Sokrates


"Drzemiący w nas zwycięzca nie ujawnia się, dopóki nie jesteśmy gotowi." - Napoleon Hill


"Bez twojego pozwolenia nikt nie może sprawić, że poczujesz się gorzej"


"Ludzie są jak oczy, innych widzą siebie nie."


"Kiedy myślisz, że gorzej już być nie może, zacznij się walić deską po nodze. Zobaczysz jaką poczujesz ulgę, kiedy przestaniesz." - Forest Gump


"Aby zdobyć więcej, musisz najpierw sam stać się kimś wielkim." - Goethe


"Przestań sobie życzyć! Zacznij działać!"


"Każdy jest geniuszem. Ale jeśli oceniać rybę po jej zdolności wspinania się po drzewie, to całe życie będzie wierzyła, że jest głupia." - A. Einstein


"To co ważne rzadko bywa pilne. A to co pilne rzadko bywa ważne." - D. Eisenhower


"Jest mnóstwo ludzi na świecie, którzy powiedzą Ci, że nie możesz. A Ty musisz po prostu odwrócić się i powiedzieć: TO PATRZ!"


"Cokolwiek potrafisz, lub myślisz, ze potrafisz rozpocznij to. Odwaga ma w sobie geniusz, potęgę i magię." - Goethe


"Nie potrzebujesz niczyjego pozwolenia by prowadzić twórcze życie." - E. Gilbert


"Nigdy nie trać cierpliwości, to jest ostatni klucz, który otwiera drzwi."


Ci którzy rezygnują z wolności w imię odrobiny tymczasowego bezpieczeństwa, nie zasługują na żadne z nich." - B. Franklyn


"Don't let anyone dull your sparkle."


"Happyness can be found even in the darkest of times, if one only remember to turn on the light." - A.Dumbledore

"Cel jest to marzenie z data wykonania." - N. Hill


"Potykając się można zajśc daleko. Nie wolno tylko upaść i nie podnieśc się." - Goethe


"Mówisz że możesz - to możesz. Mówisz, że nie możesz - to nie możesz. Więc sobie wybierz." - Zen Seug Sahn


"Życiem rządzi pewna zabawna zasada - jeśli godzisz się tylko na najlepsze, bardzo często to dostajesz." - S. Maugham


Uff.. to by było na tyle.
Jak wyszło?
Macie swoje ulubione cytaty? Napiszcie w komentarzach, bardzo chętnie się z nimi zapoznam.

Na koniec mam dla Was grafikę... mnie ona niesamowicie motywuje!

autor grafiki: JA! ;)
autor słów: nieznany! ;(



pees: Założyłam Draqilkową społeczność na Google +. Zapytacie PO CO CI TO? Nie lepiej facebook? Ano chyba nie, z prostej przyczyny, facebook chce pieniędzy za zasięgi (tym którzy nie płacą tnie je na potęgę), za promocję, za wszystko.W google+ mimo wszystko tego JESZCZE nie ma. A i nasz wszechwiedzący wujek google przychylniej patrzy na swoją platformę, jak to w rodzinie. Jeśli macie ochotę dołączyć i rozwijać nowe miejsce zapraszam! Świat okiem kobiety będzie mi miło, jeśli dołączysz!



Inne notki? Poczytaj, może coś Ci się spodoba.

54 komentarze

  1. Bardzo inspiryjacy zestaw. Mnie w tym momencie przyszedł do głowy cytat z Małego Księcia „Dobrze widzi się tylko sercem. Najważniejsze jest niewidoczne dla oczu.”

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "Mały książę" zawsze aktualny.. zawsze w modzie!

      Usuń
  2. to o cierpliwości to prawda... chcemy wszystko teraz zaraz a wystarczy tylko poczekać by samo do nas przysżło:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam z tym problem.. ale wciąż uczę się cierpliwości.

      Usuń
  3. "Jesteś projektantem swojego przeznaczenia. Jesteś jego autorem. Sam piszesz historię. Pióro tkwi w Twoim ręku, a wynik zależy od tego, co wybierzesz". Lisa Nichols. To mój ulubiony :). Sama prawda, ale niestety wiele osób ciągle myśli, że to ślepy los lub inni ludzie kształtują ich przeznaczenie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. różni ludzie w różne rzeczy wierzą:)

      Usuń
    2. Ahh... idealny cytat do mojej kolejnej notki!

      Usuń
  4. Super cytaty! Dołączyłam do społeczności :)
    A ja nie mogę się doczekać właśnie postów typu rozwój, emocje, kreatywność - zwłaszcza teraz na początku Nowego Roku :)


    Pozdrawiam ;)
    Tak Po Prostu BLOG [klik]
    Zapraszam w wolnej chwili do mnie! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będą tez posty o takiej tematyce.. zapewniam!

      Uściski!

      Usuń
  5. Do mnie przemawia: To co ważne rzadko bywa pilne...
    Zgodne z moimi preferencjami braku pośpiechu. Nie lubię żyć w szybkim tempie.
    Poza tym moje ulubione powiedzonko: wiem, że nic nie wiem. Dzięki temu mam dystans do wiedzy wyniesionej ze szkoły i medialnych informacji. Nie biorę serio porad typu używaj takiego kremu i jedz to czy tamto. Sama z sobą się dogaduje co robić, czego nie bez wskazówek poradnikowych.
    Do społeczności się zapisałam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja czytam poradniki, ale też dostosowuję to, co tam wyczytam dostosowuję do siebie. ;)

      Usuń
  6. "Potykając się można zajść daleko. Nie wolno tylko upaść i nie podnieść się." - bardzo motywujący cytat i bardzo go lubię! Grafika także trafiona! Super! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo lubię takie cytaty. Nie tylko motywują człowieka, ale też uświadamiają niektóre rzeczy. W kilku słowach zawarta mądrość, która przemawia bardziej niż długi wykład.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie. krótko zwięźle i na temat. Taki kopniak w stylu: "ogarnij się dziewczyno".

      Usuń
  8. Wszystkie cytaty podobają mi się i niektóre są takie dość życiowe i prawdziwe ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo lubię cytaty, ale częściej szukam ich w literaturze. :) Stąd niektóre znałam (lubię ten o rybie, która nie potrafi się wspinać na drzewa). :)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja szukam inspirujących słów wszędzie gdzie się da. ;)

      Usuń
  10. Trafne cytaty dają do myślenia i motywują

    OdpowiedzUsuń
  11. Pewnie , że dołączam do społeczności google+ :) Piękne cytaty kochana, aż sobie je zapiszę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapisz zapisz! Zawsze dobrze jest wracac do mądrzejszych od siebie.. ja to robie niemal non stop/

      Usuń
  12. Dziękuję CI Kochana za tą pozytywną dawę energii. Codziennie potrzebuję motywacjii i takie słowa czy cytaty są niezwykle ważne. U mnie sprawdza się najbardziej ' ALways look at the bright side of life' . Buziaczki Kochana :*

    OdpowiedzUsuń
  13. I Bardzo dobre rozwiązanie! Ileż można czytać o tych ulubieńcach albo postanowieniach noworocznych :) Matko... nie dla mnie :P
    przyjemnie czytało się te cytaty, niektóre z nich znałam zaś inne zapisałam sobie do notatnika :)
    www.wkrotkichzdaniach.pl - coś na pobudzenie zmysłów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz, ulubieńcy i postanowienia to taki standard. ;) Nie jest to złe.. sama swoich tez napisałam. ;)

      Usuń
  14. A mnie chyba już niczym nie da sie zmotywować, a jeśli juz sie uda, to szybko tracę tą motywacje .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Musisz więc poszukać źródła, co powoduje, że masz tak mało wiary. :)

      Usuń
  15. Uwielbiam cytaty, więc post akurat dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Zacznij działać. To jest to!

    OdpowiedzUsuń
  17. Happy Holidays, Dear!
    I`m following ur blog with a great pleasure via GFC and Google+
    Please join me
    Sunny Eri: beauty experience

    OdpowiedzUsuń
  18. Dziękuję za zaproszenie. Ja bardzo lubię ten "mówisz z nie możesz... "

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo fajny zestaw motywujących cytatów (dwa bardzo mi się spodobały) Na mnie niestety mało rzeczy działa motywacyjnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ważne że coś działa.. czasem wystarczy niewielka rzecz. :)

      Usuń
  20. Uwielbiam czytać takie motywujące cytaty ;-)
    Ode mnie dziś "Jeśli walczysz możesz przegrać, jeśli nie walczysz- już przegrałeś". :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dopóki walczysz, jesteś zwycięzcą! :)!

      Usuń
  21. Na mnie osobiście tego typu cytaty nie działają, ponieważ nie wierzę w "siłę" motywacji jako taką; ale jeśli komuś to pomaga w odnalezieniu ochoty do działania, to czemu nie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hmm.. więc co pobudza Cię do działania?

      Usuń
  22. " Nie proś, a zdobywaj" towarzyszy mi to od wielu ale to wielu latek. A co do twoich cytatów to nie których nie znałem i aż je sobie zapiszę .:o
    Pozdrawiam serdecznie. :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Chciałam napisać, że na mnie takie cytat nie działają, ale jednak, humor mi się po nich poprawił :P

    OdpowiedzUsuń
  24. a mój ulubiony to " Nigdy nie pozwól by strach przed działeniem wykluczył Cie z gry"

    OdpowiedzUsuń
  25. Ach, czytanie cytatów to dla mnie sama przyjemność. Już w podstawówce zakładałam zeszyty, w których spisywałam te, które najbardziej mi się podobały i kilka zapisanych od deski do deski mam :D Zainspirowałaś mnie i chyba je odkopię! :D

    OdpowiedzUsuń

** Wszystkie komentarze są dla mnie na wagę złota, każdy czytam i na większość odpowiadam. **

** Zawsze odwiedzam moich komentatorów, starając się konstruktywnie odwdzięczyć.*

**Każda obserwacja to uśmiech na mej twarzy**

** Przesyłam moc dobrej energii! **

Metki

wyluzuj inspiracja lifestyle kobiety rozwój motywacja muzyka relacje międzyludzkie kobieta pasja słabość kultura radość książki siła ludzie relaks blogowanie cierpliwość działanie lęk film kreatywność stres ulubieńcy spontaniczność strach wytrwałość kontrowersje emocje perełki szczęście miłość odwaga pod prąd ślub ciasto komercja komunikacja owczy pęd praca dzieci kuchnia marka osobista podróże przyjaźń złote myśli cierpienie hejt na szybko na słodko na słodko przygotowania slow life w kuchni związek BuJo On aktywność fizyczna analiza SWOT bez internetu ból czekolada dieta język kino krytykanctwo literatura mowa nienawiści natura niesamowite odkrycia nutella ogród planowanie podniecenie podział społeczny przeczytane recenzje rozczarowanie rozrywka rozwiązywanie problemów sielskie klimaty walka wspomnienia współpraca zderzenie z rzeczywistością złodziej czasu światopogląd 10 faktów 2016 FOG Gwiazdka Sokrates Słowianie aborcja akcje społeczne atak audyt bez czekolady buble bullet journal buulet journal choroba w rodzinie chrzań dietę dekalog detoks dobre wibracje drinki dzieciństwo dziki szał e-prezenty efekt wyniku fantazy filmy fotografia inteligencja jesień jutro klątwa wiedzy konie konsumpcja konsumpcjonizm kontrowersyjnie kreatywnosć kryzysy książka lata 80-te liebster a(wk)ward metoda Disneya metoda LATTE odległość ojczyzna-polszczyzna optymizm owerview effect personal branding poradnik praca nad sobą profesjonalizm promocje przeczytane/obejrzane przeczytane2016 przeczytane2017 przygoda pytania radio rock rocznica rogaliki rower serce czy rozum seriale stereotypy syndrom oszusta szczerość słodycze teksty motywacyjne trolle urlop urodziny veera w zdrowym ciele zdrowy duch walentynki wieczni malkontenci wieś wojna klasowa wokal wokalistki wskaźnik mglistości wysiłek z czekoladą zabawa Święta śliwki