Nawet nie zauważyłam kiedy minął rok...

 
   

      Przegapiłam pierwsze urodziny bloga!


      Nawet nie zauważyłam kiedy minął rok mojej obecności tu, na tym blogu.. w moim kawałku internetu. Zaczynając pisać nie sądziłam, że wytrwam aż tak długo, ale o dziwo udało się.. na przestrzeni tych 12 miesięcy przeszłam kawał drogi. Kiedy przeglądam teraz starsze notki, widzę że blog ewoluował. Ale to chyba o to chodzi prawda? O drogę, rozwój, poznawanie siebie i innych, pasję i dążenie do celu.
      Zaczynając pisać nie wiedziałam jeszcze co chcę przekazać, w jaki sposób. Wiedziałam tylko, że ma być po mojemu. Celowo nie przeglądałam żadnych blogów.. zwyczajnie nie chciałam się sugerować czymkolwiek. Z czasem, kiedy poczułam się lepiej, a wizja zaczęła nabierać kształtów poszło z górki. Mam jeszcze problem z systematycznością, ale pracuję nad tym cały czas.
      Przyznam szczerze.. nie spodziewałam się, że blogowanie aż tak mnie wciągnie, że będę się źle czuć nie zaglądając na bloga, zaniedbując komentarze czytelników, czy też nie odwiedzając innych blogów. Poznałam też sporo osób, może nie osobiście, ale tak wirtualnie. Rozpoznaję nicki i styl pisania. To miłe i.. nie oszukujmy się daje dobrą energię.
      Powiem to śmiało: złapałam bakcyla! Wiem dokąd zmierzam i co chcę osiągnąć. Czy się uda? Pogadamy za parę lat... bo tak to sobie wstępnie rozplanowałam. Na razie pomysłów nie brakuje.. więc kto wie! Jaki był ten rok?


 Tak wiem, statystyka jest nudna, ale w podsumowaniu nie może jej zabraknąć.

82 opublikowane notki
71 obsewatorów
18000 wyświetleń
1838 komentarzy
Najczęściej komentowany post: Przygotowania do ślubu Epizod 1


      Powiecie w sumie niewiele.. ale dla mnie to dużo, szczególnie dlatego, że nie piszę na tematy popularne, nie wpiszę o modzie, kosmetykach, fotografii... czy jest trudniej.. czy łatwiej? Sama jeszcze tego nie wiem. I nawet się nad tym nie zastanawiałam. Bo i po co? Każdy ma swoją drogę.
Najbardziej cieszy progres.. widzę, ze blog jest częściej odwiedzany i częściej komentowany, to cieszy i motywuje!

Moją siłą planowanie.. 

      Planuję nieco usystematyzować publikacje notek. Będą się ukazywać dwa razy w tygodniu we wtorki i w piątki. We wtorki planuję pisać poważniej, w piątki bardziej lifestylowo. To chyba optymalna opcja.. częściej nie dam rady, zwyczajnie zbraknie czasu, a nie chciałabym, żeby ucierpiała jakość. Trzymajcie kciuki!


A kwiaty i wino...



...są dla moich czytelników. Bez Was to miejsce nie byłoby takie jak jest. Więc dziękuję po stokroć i proszę o więcej. Przecież bloger nie pisze dla siebie.. ale przede wszystkim dla swoich czytelników. Więc nie zamierzam ściemniać i pisać, że mi nie zależy na jak najszerszym gronie odbiorców. Pisanie pamiętnika dla siebie do szuflady mam już dawno za sobą.. dziś piszę przede wszystkim dla Was.. wiecie dlaczego? Bo informacja zwrotna jest wspaniała, a moc dobrej energii przyprawia o zawrót głowy.  Jeszcze raz dziękuję!

Jako że przegapiłam rocznicę (nie wiem co ja miałam w głowie, ale byłam pewna, że zaczęłam blogować w kwietniu) nie ma rozdania, ale będzie całkiem niedługo więc STAY TUNED!

Tymczasem zapraszam Was do mojej grupy na Google+ .. dlaczego warto? Zawsze warto budować nowe miejsce, gdzie każdy znajdzie coś dla siebie, gdzie można pozostawić po sobie ślad.. (nie muszę dodawać, że google bardzo lubi swój portal, a każdy link jest cenny). Zapraszam dołączajcie bo ... W KUPIE SIŁA!

Tu link: ŚWIAT KOBIETY



Na koniec coś.. co za mną chodzi non stop!







58 komentarzy:

  1. Gratulacje :D Miałam wrażenie, że jesteś tu o wiele dłużej :P Wielu kolejnych lat rozwoju i satysfakcji, nie tylko z bloga :D Tą piosenkę uwielbiam, ale jeszcze bardziej jako sing off The Vamps & Conor Maynard :P Opętało mnie w ten weekend :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A widzisz! A ja myślałam, ze mam jeszcze czas do rocznicy! Ależ to zleciało!

      Usuń
  2. w sumie blogów urodowych i modowych są miliony... Ty jesteś jedna:) i za co Cię lubię :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana Ty też jesteś tylko jedna i niepowtarzalna! :*

      Usuń
    2. haha to sobie pionę przybijmy:D

      Usuń
  3. Życzę samych sukcesów w dalszym blogowaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje! I żeby bakcyl już nigdy nie zniknął :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję z całego serca i ciesze się że do Ciebie trafiłam ♥ Uwielbiam Cię czytać, ale o tym już wiesz, a więc kolejnych wspaniałych pomysłów i lekkiego pióra życzę :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję okragłej rocznicy - moja dopiero w maju:) Widzę, że nowe posty będziesz wstawiać tak jak ja we wtorki i piątki. Robię tak od samego początku i nie mam problemu z systematycznością. To wciąga:)Lubię czytać Twoje posty bo sama też piszę o rozwoju osobistym, chociaż nie tylko, a Ty zawsze wnosisz coś unikalnego i swojego do treści, które są mi już znane. Mam nadzieję, że Twój blog będzie się nadal ładnie rozwijał i że będziemy w stałym kontakcie bo bardzo cenię Twoje wpisy. Życzę wytrwałości i kolejnych dobrych pomysłów. Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będziemy, będziemy! Ja tez lubię czytać Twoje posty, bo zmuszają do myślenia!

      Serdeczności!

      Usuń
  7. Gratuluję roczku! Życzę samych przyjemności i więcej czasu na blogowanie :**

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratulacje, obyś nie straciła zapału i chęci do pisania! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Super! DUŻO WENY ŻYCZĘ :)))

    OdpowiedzUsuń
  10. Oby pomysłów nigdy Ci nie brakowało.
    Jestem tutaj, bo nie jest to blog o modzie, dzieciach, kosmetykach.
    Ma w sobie owo coś niepowtarzalne. Przykuwa uwagę.
    Tak trzymać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miłe słowo!

      Serdeczności!

      Usuń
  11. Bardzo dziękuję za wino i kwiatki! To jedyne co dziś otrzymałam haha :D
    A wyniki po roku czasu masz świetne, tylko pozazdrościć :)
    Oby Ci pomysłów nie zabrało jeszcze bardzo bardzo długo i żebyś dalej pisała dla nas :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej! U mnie zawsze znajdziesz wino i kwiaty... szczególnie wino! ;)
      Dziękuję za miłe słowo.. mam nadzieję, ze weny nie zabraknie!

      Serdeczności moc przesyłam!

      Usuń
  12. Zobaczysz zanim się obejrzysz a minie 8 lat jak u mnie :) Blogowanie uzależnia :D Życzę powodzenia w blogowych planach :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratulacje i życzę kolejnych wielu owocnych lat :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratuluję pierwszego roku i życzę takich roczków jak najwięcej ;) Ja też ominęłam rocznicę swojego Maluszka i już później nie dodałam wpisu z takim podsumowaniem. Planuję to zrobić na 1,5 roku bloga :D A jak nie to poczekam do 2. Też nie wiedziałam, że to tak mnie wciągnie. Myślałam, że za chwilę to zostawię, ale podobnie jak Ty zżyłam się z niektórymi wirtualnymi osobami i jakoś ciężko byłoby nagle porzucić ten "świat".

    A Edek to mi z głowy nie wychodzi. Co włączam YT, to Shape of you musi być obowiązkowo.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ed jest cudowny! Taki melodyjny, taki romantyczny, taki nastrojowy.. taki brytyjski!
      Czekam na Twoje podsumowanie.. i wiele.. wiele.. wiele.. Twoich zdjęć, bo jestem ich fanką!

      Uściski! :*

      Usuń
  15. Gratuluję, brawo, za to, że wytrwałaś aż rok!
    A tu mój, może cię zaciekawi pozytywnapati.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Wspaniale! Gratuluję i życzę dalszych sukcesów :-D A także czytelników.. takich stałych i aktywnych ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak... stali czytelnicy są niezwykle ważni! Dziękuję!

      Uściski!

      Usuń
  17. Blogów modowo-kosmetycznych są setki, więc warto mieć takie "blogowe perełki" jak Twój blog :) wszystkiego dobrego!

    OdpowiedzUsuń
  18. Gratuluję i wszystkiego najlepszego :*

    OdpowiedzUsuń
  19. Nasze wypadają gdzieś w wakacje, ale jak znam siebie pewnie też je przegapię :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Więc nie tylko ja jestem takim nieogarem! :D

      Usuń
  20. Gratuluję i wszystkiego naj ! :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Gratuluję ! U mnie w tym roku wybiją 3 lata :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. UUU... ciekawe czy i jak dotrwam do takiego wyniku! :)

      Usuń
  22. Gratulacje kochana, ale ten czas szybko leci <3

    OdpowiedzUsuń
  23. No bardzo pięknie! Gratuluję konsekwencji i wytrwałości :-) Trzymam kciuki też za dalsze plany :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Wszystkiego najlepszego dla bloga! :) dla Ciebie również, żebyś się rozwijała, żeby bakcyl się rozrastał, a kreatywność i dobre pomysły zawsze były obok ;)) :-*

    OdpowiedzUsuń
  25. Gratuluję i życzę powodzenia i przyjemności w blogowaniu w następnych latach! :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Gratulację ! Blogów kosmetycznych jest miliony, blogów taki jak Twój naprawdę niewiele, dlatego też lubię tu zaglądać. Będę wpadać w każdy wtorek i piątek :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Gratuluję! I życzę kolejnych lat blogowania! Żeby wszystkie twoje cele i marzenia z nim związane się spełniły ;)
    A piosenka chodzi również za mną, nie powiem od jak dawana :D Nie mogę wyrzucić jej z głowy :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Gratuluje i oby tak dalej! A statystyki wcale nie są takie złe! Najważniejsze, że widzisz iż wszystko idzie ładnie do przodu. Powodzenia w dalszym blogowaniu :)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  29. Gratuluję ,,roczku " :-)
    Wielu sukcesów w dalszym blogowaniu życzę i serdecznie pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  30. Rok i takie statystyki? To dużo. Ja sama mam niemal 3 lata i pochwalić się takimi nie mogę, ale wciąż tu jestem, wciąż cieszę się moim miejscem w internecie. Gratulacje i sukcesów kochana! :)

    OdpowiedzUsuń

** Wszystkie komentarze są dla mnie na wagę złota, każdy czytam i na większość odpowiadam. **

** Staram się odwiedzać moich gości, czasem mam opóźnienia, ale nadrabiam je**

**Nie działam na zasadzie obs za obs, komć za komć, uwierz mi nie ma dróg na skróty, tylko pracą można osiągnąć sukces**

** Przesyłam moc dobrej energii! **