Nie zgub kolejnych notek! KLIK KLIK

Przeczytane 2017

          Jak wiecie (lub nie) KOCHAM czytać! Pochłaniam książki w ilościach hurtowych wręcz (szczególnie jeśli popatrzeć na statystyki...

   

      Jak wiecie (lub nie) KOCHAM czytać! Pochłaniam książki w ilościach hurtowych wręcz (szczególnie jeśli popatrzeć na statystyki czytelnictwa w naszym nieszczęśliwym kraju). Najbardziej lubię książki fantasy, które zabierają mnie w zupełnie nowy.. abstrakcyjny świat. Nie gardzę książkami historycznymi, a także tymi, które opisują scenę polityczną i nasze przemiany ustrojowe. Nie lubię romansów (choć zdarza mi się je czytać), thrilerów kryminałów.. zwyczajnie nie lubię się bać. Za dramatami tez nie przepadam.. ostatnio mam ich dość w życiu, nie potrzeba mi ich jeszcze w książkach.

      Plan na zeszły rok był taki, że przeczytam 50 książek. Nie precyzowałam, co to będzie. Czy łzawe tanie romansidło w stylu harlekinowskim (tak, takie też mi się zdarza czytać, kiedy szukam totalnego odmóżdżenia), czy to będzie rozprawa historyczna, polityczna, czy powieść fantasy. Zadanie spełniłam. W tym roku stawiam sobie cel: PRZECZYTAM 70 KSIĄŻEK! Cel BARDZO ambitny.. jeśli wziąć pod uwagę plany ślubne, to wręcz nie wykonalny, ale mam nadzieję, że mi się uda. Trzymajcie kciuki!

A OTO MOJA LISTA:


STYCZEŃ 2017

01. Sanderson Brandon - Trylogia Z Mgły Zrodzony Tom I - Z Mgły Zrodzony HIT!

02. Sanderson Brandon - Trylogia Z Mgły Zrodzony Tom II - Studnia Wstąpienia HIT!

03. Sanderson Brandon - Trylogia Z Mgły Zrodzony Tom III - Bohater Wieków HIT!

04. Hygge Duńska sztuka szczęścia - Marie Soderberg Tourell

05. Wojciech Cejrowski - Podróżnik WC

06. Maurice Druona - Królowie Przeklęci Tom I - Król z żelaza


LUTY 2017

07. Maurice Druona - Królowie Przeklęci Tom II - Zamordowana Królowa

08. Maurice Druona - Królowie Przeklęci Tom III - Trucizna królewska

09. Maurice Druona - Królowie Przeklęci Tom IV - Prawo mężczyzn

10. Maurice Druona - Królowie Przeklęci Tom V - Wilczyca z Francji

11. Maurice Druona - Królowie Przeklęci Tom VI - Lew i lilie

12. Maurice Druona - Królowie Przeklęci Tom VII - Kiedy król gubi kraj


MARZEC 2017

13. Gierkizm czyli dobra zmiana - Stanisław Michalkiewicz HIT!

14. Wrzuć na luz - Laura Hird

15. Widmowa kraina - Patrick Lee

16. Marissa Meyer - Saga księżycowa - Cinder

17. Marissa Mayer - Saga księżycowa - Scarlet


KWIECIEŃ 2017

18. Brent Weeks - Saga powiernika Światła Tom 1 - Czarny pryzmat HIT!

19. Brent Weeks - Saga powiernika Światła Tom 2 - Oślepiający nóż HIT!

20. Brent Weeks - Saga Powiernika Światła Tom 3 - Okaleczone oko HIT!

21. Brent Weeks - Saga Powiernika Światła Tom 4 - Krwawe Zwierciadło HIT!

22. Gaman Neil - Mitologia Nordycka

23. x Jan Kaczkowski - Życie na pełnej petardzie

24. Frank Herbert - Kroniki Diuny Tom 1 - Diuna


MAJ 2017

25. Frank Herbert - Kroniki Diuny Tom 2 - Mesjasz Diuny

26. Cristina Morato - Kobiety niepokorne


CZERWIEC 2017

27, Frank Herbert - Kroniki Diuny Tom 3 - Dzieci Diuny

28. Monika Szwaja - Jestem Nudziarą

29. Cameron Bruce - Był sobie pies

30. Frank Herbert - Kroniki Diuny 4 - Bóg Imperator Diuny

31. Petter V. Brett - Cykl demoniczny - Malowany człowiek Księga I  HIT!

32. Petter V. Brett - Cykl Demoniczny - Malowany człowiek Księga II HIT!


LIPIEC 2017

33. Petter V. Brett - Cykl Demoniczny - Pustynna Włócznia Księga I  HIT!

34. Petter V. Brett - Cykl Demoniczny - Pustynna Włócznia Księga II  HIT!

35. Petter V. Brett - Cykl Demoniczny - Wojna w blasku dnia Księga I HIT!

36. Petter V. Brett - Cykl Demoniczny - Wojna w blasku dnia Księga II HIT!

37. Petter V. Brett - Cykl Demoniczny - Tron czaszek Księga I HIT!

38. Petter V. Brett - Cykl Demoniczny - Tron czaszek Księga II HIT!

39. Remigiusz Mróz - Behawiorysta


SIERPIEŃ 2017

40. Carlos Ruis Zafon - Cień wiatru

41. Yann Kerlau - Sekrety Mody

42. National Geographic Traveler - Podróże Życia - 10 niezapomnianych wypraw w różne zakątki świata

43. National Geographic Traveler - Adventure - 17 niesamowitych wypraw.

44. Magdalena Witkiewicz - Czereśnie zawsze muszą być dwie HIT!

45. Carlos Ruis Zafon - Więzień Nieba

46. Carlos Ruis Zafon - Gra Anioła


WRZESIEŃ 2017

47. Victoria Aveyard - Czerwona Królowa

48. Victoria Aveyard - Szklany miecz

49. Victoria Aveyard - Królewska klatka

50. Mass Sarah J. - Saga Szklany Tron Tom V - Imperium burz HIT!

51. Erik Kessels - Ale Wtopa

52. Jason Hunt - Bloger i socjal media


PAŹDZIERNIK 2017

53. Wojciech Cejrowski - Gringo wśród dzikich plemion

54. Wojciech Cejrowski - Rio Anakonda

55. Cesar Millan - Zaklinacz psów - Proste metody rozwiązywanie problemów twojego psa

56.










Inne notki? Poczytaj, może coś Ci się spodoba.

29 komentarze

  1. Poziom mojego czytania drastycznie spadł, kiedy dostałam się na studia, a teraz, gdy piszę licencjat moimi umilaczami czasu są książki na tematy mikrobiologiczne ;) Nie ukrywam, że z chęcią wróciłabym do jakiejś książki mojej ulubionej powieściopisarki - Philippy Gregory. Na szczęście za jakiś czas wydaje kolejną książkę :D
    pozdrawiam i zostaję na dłużej ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja na studiach też czytała niewiele poza tym czym mnie zarzucano. Teraz czytam już tylko dla przyjemności. ;)

      Usuń
  2. Bywały lata kiedy i 150 rocznie potrafiłłam przeczytać. Teraz czytam trochę mniej bo lubię też inne formy spędzania czasu wolnego, ale książki wciąż są dla mnie ważne i to nie tylko beletrystyka. Też mam ochotę poczytać o hygge:)

    OdpowiedzUsuń
  3. 70 książek? Wow! Ambitnie. Ja tu celuję w 16... a Ty 70. Przepaść... al trzymam kciuki. Sama mam na koncie 1,5 książki przeczytanych już. Liczę na to, że skończę czytać tę drugą w styczniu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. wow kochana ! 70 książek ?? :D jak Ty to robisz :P :D

    OdpowiedzUsuń
  5. ja to w życiu przeczytałam z 10 książek ;p ( lektur nie czytałam ;p ) wiesz sam Gray 4 serie były ;p ale ogólnie to czytam gazety ;p haha :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może pora sięgnąć jednak po książki. :)

      Usuń
  6. Wow ambitnie, kiedyś bez problemu bym temu podołała. Ostatnio strasznie słabo mi idzie, brak czasu, choć jak bardzo chcę to dam radę, brak weny, a to dużo trudniejsze do przeskoczenia. Ale nie poddaje się. Od 3 lat zakładam 1 książkę tygodniowo. Niestety ciągle nie podołała, ale nie poddaję się, w końcu się uda. Grunt to nie zatracić przyjemności z czytania dla cyfr. Wrzucisz też jakieś mini recenzje tego co czytałaś? Jak oceniasz te pozycje. Muszę przyznać, że 3 pierwsze od dawna planuję przeczytać 😜

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Saga Z mgły zrodzony mnie porwała. Na bank będzie mini recenzja! Polecam z całego serca.

      Usuń
  7. Życzę powodzenia :) Cel sobie niezły postawiłaś. Aż 70 książek,jestem pod wrażeniem. Trzymam mocno kciuki aby Ci się udało. Ja mam nadzieję,że przynajmniej jedną książkę przeczytam chociaż chciałabym więcej ^^

    OdpowiedzUsuń
  8. wow co za wynik podziwiam, wstyd przyznać ale ja mało czytam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może pora zacząć czytać więcej? ;)

      Usuń
  9. Ja za to Kocham Thrilery i Kryminały, uwielbiam ten klimat :) 70 ksiżek nie dauło by mi się przeczytać. W 2016 przeczytałam 19 książek a to i tk dobry wynik na mój tryb życia :) Powodzenia :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Ważne żeby czytać.. chyba nic tak niesamowicie nie rozwija jak książki. :)

      Usuń
  10. ja czytam tylko w tramwaju jak do pracy jadę. ze dwie książki na miesiąc wychodzą dzięki temu;p

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja planuję przeczytać 100 książek w 2017 roku :) i robię wszystko, aby osiągnąć swój cel :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. UUUU .. w pierwszym porywie tez chciałam tak zrobić, ale stwierdziłam, ze to zbyt ambitnie jednak. :(

      Usuń
  12. powodzenia :) trzymam kciuki abyś przeczytała 70 książek :P

    OdpowiedzUsuń
  13. Długa lista się szykuje! Podziwiam :)

    Serdecznie zapraszam do wzięcia udziału w konkursie na moim blogu! Do wygrania paczka słodkości prosto z Japonii :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie kuś tymi słóodyczami... odstawiłam je! Musze sporo schudnać do ślubu. :D

      Usuń
  14. Gratuluję spełnienia swojego postanowienia, ale w tym roku naprawdę mocno podniosłaś sobie poprzeczkę! Ja też teraz czytam książki typu "jak żyć" oraz książki dotyczące pracy inżynierskiej.
    Jak już skończy się ten szał, to przeczytam coś dla swojej przyjemności ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli mogłabym Ci coś doradzić z mojego doświadczenia.. nie czytaj tych mądrych książek za dużo. Po prostu żyj! :)

      Usuń

** Wszystkie komentarze są dla mnie na wagę złota, każdy czytam i na większość odpowiadam. **

** Zawsze odwiedzam moich komentatorów, starając się konstruktywnie odwdzięczyć.*

**Każda obserwacja to uśmiech na mej twarzy**

** Przesyłam moc dobrej energii! **

Metki

wyluzuj inspiracja rozwój lifestyle kobiety motywacja relacje międzyludzkie muzyka książki kultura blogowanie kobieta pasja słabość radość siła ludzie kreatywność ulubieńcy relaks cierpliwość działanie lęk film stres spontaniczność strach wytrwałość kontrowersje emocje kobieco perełki szczęście miłość odwaga pod prąd ślub ciasto komercja komunikacja owczy pęd praca dzieci kuchnia marka osobista podróże przyjaźń slow life złote myśli cierpienie hejt na szybko na słodko na słodko przeczytane przygotowania recenzje w kuchni związek BuJo On aktywność fizyczna analiza SWOT bez internetu ból czekolada dieta język kino konsumpcjonizm krytykanctwo literatura marka mowa nienawiści natura niesamowite odkrycia nutella ogród planowanie podniecenie podział społeczny rozczarowanie rozrywka rozwiązywanie problemów sielskie klimaty urodziny walka wpis gościnny wspomnienia współpraca zderzenie z rzeczywistością złodziej czasu światopogląd 10 faktów 2016 FOG Gwiazdka Sokrates Słowianie aborcja akcje społeczne atak audyt bez czekolady buble bullet journal buulet journal choroba w rodzinie chrzań dietę czytambolubię dekalog detoks dobre wibracje drinki dzieciństwo dziki szał e-prezenty efekt wyniku fantazy filmy fotografia inteligencja jesień jutro klątwa wiedzy konie konsumpcja kontrowersyjnie kreatywnosć kryzysy książka lata 80-te liebster a(wk)ward metoda Disneya metoda LATTE networking odległość ojczyzna-polszczyzna optymizm owerview effect personal branding poradnik praca nad sobą profesjonalizm promocje przeczytane/obejrzane przeczytane2016 przeczytane2017 przygoda psychologia pytania radio rock rocznica rogaliki rower serce czy rozum seriale stereotypy syndrom oszusta szczerość słodycze teksty motywacyjne trolle urlop veera w zdrowym ciele zdrowy duch walentynki wieczni malkontenci wieś wojna klasowa wokal wokalistki wskaźnik mglistości wysiłek z czekoladą zabawa Święta śliwki