Przeczytane w 2016

      


    Ten post jest w sumie bardziej dla mnie niż dla Was. Ale co tam. Postanowiłam się z Wami podzielić tym co czytam. Nie będzie tu recenzji. Nie będzie zachwytów, tylko lista tytułów. Mam wrażenie, że wciąż czytam za mało.. choć jak to mówią moi bliscy, wyrabiam normę za kilkunastu Polaków. Ale do rzeczy. Będę ten post edytowała sukcesywnie co tydzień, może co miesiąc.. zobaczymy co wyjdzie na koniec roku! Oczywiście przewiduję kontynuację w latach kolejnych! Jestem molem książkowym nooo.. teraz czytam więcej e-booków, ale każdemu powiem, ze NIE MA TO JAK PAPIEROWA KSIĄŻKA!



Sierpień 2016



  1. Trudi Canavan - Trylogia Czarnego Maga Tomy 1-3
  2. Jojo Moyes - Zanim odszedłeś
  3. Jojo Moyes - Zanim się pojawiłeś
  4. Witold Gadowski - Wieża Komunistów

Wrzesień 2016


  1. Mass Sarah J. - Saga Szklany tron Tom 1-4
  2. Andrzej Sapkowski - Miecz Przeznaczenia, Ostatnie życzenia, Saga o wiedźminie Tomy 1-5
  3. Stanisław Michalkiewicz - Antypolonizm


Październik 2016

  1. Pachnidło - Patrick Suskind
  2. Kryptonim Burza - Vladimir Wolff
  3. Twierdza Szyfrów - Bogusław Wołoszański
  4. Na Imię jej było Lily - Bohdan Tymieniecki
  5. Trylogia Niezgodna - Veronica Roth
  6. Laleczka - Joy Fielding


Listopad 2016

  1. Harry Potter i przeklęte dziecko - J.K Rowling
  2. Dziewczyna z pociągu - Paula Hawkins
  3. Mercedes Tompson Żar Mrozu - Patricia Briggs
  4. Trylogia Więzień Labiryntu -James Dashner


Grudzień 2016

  1. Ciała Niebieskie - Tanja Duckers











10 komentarzy:

  1. Z Twoich pozycji czytałam jedynie Sapkowskiego. Dodałabym jeszcze tam Sezon Burz ;) Sporo czytasz i jestem pod wrażeniem, że całego Wiedźmina pochłonęłaś w przeciągu jednego miesiąca, a nie z jakimiś większymi przerwami.
    Wstyd się przyznać, ale za mnie normę też wyrabiasz. Mało czytam, choć chciałabym to zmienić. Jednak to jest tak, że jeśli książka nie porwie mnie od samego początku, to mnie zaczyna męczyć a wzrok i myśli uciekają gdzieś indziej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Heh.. ja szybko czytam. Saga o wiedźminie to max 10 dni. Michalkiewicza połknęłam w jeden wieczór.. i pół nocy.
      Jak mnie coś wciągnie to czytam do oporu... potem chodzę niewyspana, ale zadowolona. ;)

      Usuń
  2. no troszkę przeczytałaś:) aż mi głupio - ja tak mało czytam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wieczory coraz dłuższe.. a jak wolę poczytać niż gapić się w TV. :)

      Usuń
  3. sporo tego :) "Zanim się pojawiłeś" jest piękna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja średnio lubię tego typu literaturę.. przeczytałam, bo koleżanka zachwalała. Czy mnie zachwyciła? średnio. ;)

      Usuń
  4. Wakacje to był dla nie wir obowiązków i codziennej pracy - wstyd się przyznać ale sięgnęłam tylko po jedną książkę związaną z nowym kierunkiem studiów... Mam nadzieję, że to się zmieni, studia dzienne i pobyt w akademiku mają swoje uroki - a co za tym idzie więcej czasu na przyjemności :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pozostaje trzymać kciuki!! Książki to sama przyjemność i wspaniała odskocznia od szarej rzeczywistości. :)

      Usuń
  5. Też około podobną ilość książek ostatnio przeczytałam ;)

    https://sk-artist.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę. Ludzie czasem dziwnie na mnie patrzą jak mówię ile czytam .. na teksty w stylu "nie masz ciekawszych rzeczy do robienia" .. już nawet nie reaguję i nie próbuję tłumaczyć.

      Usuń

** Wszystkie komentarze są dla mnie na wagę złota, każdy czytam i na większość odpowiadam. **

** Staram się odwiedzać moich gości, czasem mam opóźnienia, ale nadrabiam je**

**Nie działam na zasadzie obs za obs, komć za komć, uwierz mi nie ma dróg na skróty, tylko pracą można osiągnąć sukces**

** Przesyłam moc dobrej energii! **