Nie zgub kolejnych notek! KLIK KLIK

Muzyka odc. 5 - dziś rockowo i z polskiego podwórka.

    Dziś nie będzie klasycznie, grzecznie, niebiańsko i słodko dla ucha.. Dziś udamy się w nieco ostrzejsze rejony moich zainteresowań muzyc...

    Dziś nie będzie klasycznie, grzecznie, niebiańsko i słodko dla ucha.. Dziś udamy się w nieco ostrzejsze rejony moich zainteresowań muzycznych. Dziś będzie rockowo.. zdecydowanie z polskiego podwórka i żadnej klasyki.



    Na otwarcie najnowsze Męskie Granie. Singiel "Wataha" .. uważam, że kawałek jest przeboski! Tekst i aranż, część wokalna i część rapowana.. wszystko idealnie dopracowane. Dawida Podsiadło nie trzeba przedstawiać chyba nikomu, tak samo O.S.T.R jest znany w kręgach muzycznych. Odkryciem jest tu dla dla mnie Tomasz Organek. Kiedy pierwszy raz usłyszałam ten kawałek, pomyślałam sobie: kim do diabła jest ten Organek i skąd oni go wytrzasnęli (milusia jestem nie ma co! ;) )? Udałam się więc szybciutko zapytać wujka google i co on mi na to? Tomasz Organek jest jednym ze współzałożycieli Sofy! (mój ulubiony chyba ich kawałek: SOFA - Affairz ) No gratulacje dla mnie, za ogarnięcie polskiego rynku muzycznego. :( Człowiek uczy się całe życie, a jak o czymś zapomni to uczy się tego samego od nowa...





    Co do samego Męskiego Grania.. to jest zdecydowanie to, co tygryski lubią bardzo bardzo! Dlaczego? Bo w jednym miejscu mamy wszystko co najlepsze na polskim rynku muzycznym. Mamy Wojtka Waglewskiego z synami, Brodkę, Kasię Nosowską, Dawida Podsiadło, Macieja Maleńczuka (muzycznie go lubię, ale miałam okazję mieć z nim styczność zawodową.. i nie chcę jej powtarzać nigdy więcej), Leszek Możdżer, Andrzej Smolik, Marek Dyjak, O.S.T.R, czy Abradab. Koncerty są jeszcze lepsze niż nagrania studyjne, co jest idealnym potwierdzeniem wartości artystów, którzy współtworzą projekt.
    Jeśli ktoś jeszcze nie zna cyklu Męskie Granie to polecam serdecznie!

    Kolejny mój faworyt to Piotr Rogucki! Myślę, że nikomu nie trzeba go przedstawiać. Lider Comy to jeden(według mnie) z najlepszych rockowych głosów w Polsce.


    

    Piotra Roguckiego mogę słuchać godzinami. Mądre teksty, świetne aranże i to coś w głosie, co powoduje u mnie (nie bójmy się tego słowa) podniecenie. ;) (podobnie działa na mnie przepity i przepalony głos Marka Dyjaka: Marek Dyjak - Człowiek Ryba ) .. chodzi chyba o tą męską szorstkość. Myślicie, że jestem dziwna? :D w ogóle muzyka rockowa, a w szczególności ostre męskie głosy mnie pobudzają.

A Wy lubicie polskiego rocka?
Słuchacie naszych rodzimych kapel?
Czy wybierając muzykę "do słuchania" zwracanie uwagę na tekst.. czy tylko na "bit"?

    Zauważyłam że wiekiem mam coraz większe wymagania, jeśli chodzi o teksty. Bardzo zwracam na nie uwagę. Mniejszą może, jeśli chodzi o typową imprezową rozrywkę.. kiedy potrzebny dobry rytm do wywijania na parkiecie. Ale kiedy słucham muzyki dla przyjemności i relaksu, w samotności i przy pracy, bardzo zwracam na słowa..

    Zostawię Was z utworem, który towarzyszy mi w chwili pisania zakończenia tej notki, nie jest rockowy, nie jest ostry .. jest przejmujący, ciepły i ściska w dołku .. dwie wielkie osobowości, dwie wielkie postaci polskiej sceny .. dwa wielkie nazwiska .. Dyjak .. Celińska

Posłuchajcie i zakochajcie się od pierwszego posłuchania:





Inne notki? Poczytaj, może coś Ci się spodoba.

6 komentarze

  1. Watahy słucham nieustannie od kilku dni. Spodobał mi się ten utwór. Tym bardziej, że wykonuje go kilku moich ulubionych artystów.
    Polski rock lubię... Choć raczej te starsze piosenki.
    Nie znam tej ostatniej piosenki, którą dodałaś w tym poście. Zaraz to nadrobię ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam! Nie jest łatwy, ma w sobie magię.. napisz proszę swoje odczucia po wysłuchaniu..

      A Wataha .. dziś u mnie na słuchawkach non stop. ;)

      Usuń
  2. Wataha extra daje czadu ;p Fajne propozycje, wieczorem ich chętnie przesłucham :) Lubię Polskiego rocka <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wataha rządzi ;) Coma i Rogucki to poziom światowy.
      A ten ostatni utwór.. szczególnie w kontekście przeszłości obojga artystów (alkoholizm) wgniata w fotel.

      Usuń

** Wszystkie komentarze są dla mnie na wagę złota, każdy czytam i na większość odpowiadam. **

** Zawsze odwiedzam moich komentatorów, starając się konstruktywnie odwdzięczyć.*

**Każda obserwacja to uśmiech na mej twarzy**

** Przesyłam moc dobrej energii! **

Metki

wyluzuj inspiracja lifestyle kobiety rozwój motywacja muzyka pasja relacje międzyludzkie słabość kobieta radość książki kultura siła ludzie relaks cierpliwość działanie lęk blogowanie film kreatywność stres ulubieńcy spontaniczność strach wytrwałość kontrowersje emocje perełki szczęście miłość odwaga pod prąd ciasto komercja komunikacja owczy pęd praca ślub dzieci kuchnia podróże przyjaźń złote myśli cierpienie hejt marka osobista na szybko na słodko na słodko przygotowania w kuchni związek BuJo On aktywność fizyczna analiza SWOT bez internetu ból czekolada dieta język kino krytykanctwo literatura mowa nienawiści natura niesamowite odkrycia nutella ogród planowanie podniecenie podział społeczny przeczytane recenzje rozczarowanie rozrywka rozwiązywanie problemów sielskie klimaty walka wspomnienia współpraca zderzenie z rzeczywistością złodziej czasu światopogląd 10 faktów 2016 FOG Gwiazdka Sokrates Słowianie aborcja akcje społeczne atak bez czekolady buble bullet journal buulet journal choroba w rodzinie chrzań dietę dekalog dobre wibracje drinki dzieciństwo dziki szał e-prezenty efekt wyniku fantazy filmy fotografia inteligencja jesień jutro klątwa wiedzy konie konsumpcja konsumpcjonizm kontrowersyjnie kreatywnosć kryzysy książka lata 80-te liebster a(wk)ward metoda Disneya metoda LATTE odległość ojczyzna-polszczyzna optymizm owerview effect personal branding poradnik praca nad sobą profesjonalizm promocje przeczytane/obejrzane przeczytane2016 przeczytane2017 przygoda pytania radio rock rocznica rogaliki rower serce czy rozum seriale slow life stereotypy syndrom oszusta szczerość słodycze teksty motywacyjne trolle urlop urodziny veera w zdrowym ciele zdrowy duch walentynki wieczni malkontenci wieś wojna klasowa wokal wokalistki wskaźnik mglistości wysiłek z czekoladą zabawa Święta śliwki