Mój prywatny dekalog...

1. Nigdy nie angażuj się, jeśli nie jesteś pewna, że tego chcesz.
2. Komunikuj się precyzyjnie... niedomówienia i podteksty zabijają konwersację, oraz wprowadzają nieufność.
3. Nie musisz się podobać wszystkim.
4. Naucz się mówić "NIE"
5. Nigdy nie deprecjonuj swojej osoby! Jeśli sama siebie poniżasz inni też będą to robić.. ludzie nie lubią męczenników w swoim otoczeniu!
6. NIGDY się nie poddawaj robiąc to co kochasz!!
7. Rozpieszczaj się! To wcale nie oznacza, że jesteś egoistką. Szczęśliwa Ty to szczęśliwi Twoi Bliscy!!
8. Unikaj pesymistów, oni wpływają destrukcyjnie na swoje otoczenie.
9. Nigdy nie rezygnuj z marzeń!

i ostatnie najważniejsze...

10. KOCHAJ!!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

** Wszystkie komentarze są dla mnie na wagę złota, każdy czytam i na większość odpowiadam. **

** Staram się odwiedzać moich gości, czasem mam opóźnienia, ale nadrabiam je**

**Nie działam na zasadzie obs za obs, komć za komć, uwierz mi nie ma dróg na skróty, tylko pracą można osiągnąć sukces**

** Przesyłam moc dobrej energii! **